lec

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av lovisa dahlberg - 19 mars 2011 20:20

Hej hopp gummisnopp. :D

Igår var jag ju hos mimmi på typ 'tjejkväll' :)

Det va sjukt kul, och så träffade jag typ massa som jag inte träffat på eeeevigheter vafan ;o

Ska se om jag kan lägga in lite bilder från igår, ska se om johanna kan skicka dom (a) Och sen så fick jag två nya tröjor igår också (y) Lägger in bilder seen, kanske. (a) Aja, idag har jag inte gjort någonting, lite tråkigt så. Men det var väl typ allt. :)

  

Av lovisa dahlberg - 19 mars 2011 19:43

     

Av lovisa dahlberg - 19 mars 2011 14:01

      

Solig Lördag, aaasglad är jag nu .
Har solat i typ en timme , inte för att man direkt blir brun men det är endå skönt.

Himmlen ser grå ut på bilderna jag vet, men det är den inte!!   

  

Av lovisa dahlberg - 19 mars 2011 11:45

Hej, jag har inte uppdaterat här sen i typ tisdags eller onsdags tror jag. Men helt ärligt så har jag inte haft tid eller lust.
Men nu ska jag bli bättre, jag loovar.

Idag ska jag typ inte göra något speciellt tror jag, kanske ska vara med Ronja, men det är inget bestämt.
Igår var jag på tjejmiddag eller vad man ska säga hos Mimmi, det var kul.
Det var många där från våran förra skola (vi bytte) som vi inte hade träffat på jättelänge.

Jaja, ska typ gå ut med Astrid nu, hejdå !   
 

PS! Igår kom kläderna vi beställde från H&M förra veckan, bilder kommer sen.

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen handlar om tre snygga bästisaaaar, hähäähäh!
Nämen om våran vardag och sånt.
Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards