lec

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av lovisa dahlberg - 9 mars 2011 22:24

Hejsan. Nu ska jag kolla på solsidan och sedan ska jag sova. Och så har vi sovmorgon imorgon också. Gött ju! Så jag uppdaterar imorgon! :)

Och btw, tack för alla besök, man blir ju asglad. Puss på er! <3

Godnatt <3


/ cissi  

Av lovisa dahlberg - 9 mars 2011 21:29

Hejhej, nu sitter jag och kollar på Modern Family, dricker choklad och chattar.

Idag har jag typ fixat lite hemma och varit med Lovisa, det va kulit.

Längtar jättemycket till sommaren nu också, för i Juli ska vi till Mallorca, längtar redan hihi. vi ska bo på ett hotell som ligger 20 m från havet, anteckna!

Jaja det var la inget mer typ.

  

/Ellen    

Av lovisa dahlberg - 9 mars 2011 16:04

HEEJ ALLA SÖTA BARN.



Som sagt är det sjukt dåligt väder, men får väl hoppas på att det blir sol o varmt snart! :D


Idag har jag vart i skolan, andra dagen på kvarnby. Hitills har det varit bra..
Men nu ska jag ut så vi hörs senare.



Pusshej
// looovisa ♥

Av lovisa dahlberg - 9 mars 2011 10:49

Hejsaan! Vi har håltimma nu så jag, lovisa, ellen & johanna åkte hem till oss. Vi har typ inte gjort något alls. Sedan så är det fkn snöstorm ute och det suger hårt! Precis när det precis blivit varmt och så! Och jo, lovisa fixade en header as snabbt nu också! Jag tycker den blev bra, kommentera gärna :D

Puss


 / cissi   

Av lovisa dahlberg - 9 mars 2011 10:28

J*vla snö. Precis när det har blivit vår så börjar det snöa igen.

HATA SVENSKA VÄDRET (nu iallfall)

vgfywjdheafbguvwhjakblc

uvghweuolfjbqfo

/Ellen....

Av lovisa dahlberg - 9 mars 2011 08:16

Nu sitter jag och kollar på vakna med the voice och väntar på Lovisa.

Ska strax gå ut med Astrid och sen ska vi gå till skolan.

Jaja vi hörs sen.

Gammal låt, jag vet .

/Ellen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen handlar om tre snygga bästisaaaar, hähäähäh!
Nämen om våran vardag och sånt.
Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards